توضیحات

ارسال سریع تجهیزات پزشکی

ارسال تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی از جمله کالاهایی محسوب می شود که ارسال سریع و دقیق آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین ارسال تجهیزات پزشکی مستلزم تجربه، رعایت استانداردها و دقت پرسنل آموزش دیده در این زمینه می باشد.

واژه تجهیزات پزشکی در کشورهای مختلف تعاریف مختلفی دارد اما به طور کلی به هرگونه وسیله، ابزار و تجهیزاتی که توسط یک تولید کننده برای انسان با هدف پیشگیری، تشخیص، درمان یا کاهش درد بیماری صورت پذیرد، تجهیزات پزشکی گفته می شود.

عمدتا تجهیزات پزشکی به دلیل تاثیر مستقیم بر سلامتی اشخاص باید از استانداردهای گوناگونی برخوردار باشند.

در این مقاله به چرایی اهمیت تخصص و استانداردسازی ارسال سریع تجهیزات پزشکی می پردازیم.

کمبود تجهیزات پزشکی

کمبود تجهیزات و حتی لوازم معمولی پزشکی، می‌تواند خطرناک باشد و به همین سبب نباید این موضوع را کتمان کرد. به هر حال همه به این موضوع واقف شده‌اند که هم در حوزه تجهیزات و هم در حوزه ی دارو و هم در بخش تجهیزات پزشکی با کمبودهایی مواجه هستیم. وجود تحریم های مربوط به واردات، افزایش تقاضا در دوره های مختلف به سبب شیوع بیماری ها و… از عوامل بروز کمبود تجهیزات پزشکی محسوب می شود. بنابراین حفظ و صیانت از این گونه تجهیزات کمیاب در هنگام ارسال تجهیزات پزشکی ضروری است.

 

حساسیت فیزیکی تجهیزات پزشکی

بسیاری از تجهیزات پزشکی به خصوص تجهیزات بیمارستانی از حساسیت های فیزیکی بالایی در مقابل فشار و ضربه برخوردار هستند و ممکن است چنانچه آسیبی به برخی از قطعات آنها وارد شود عملا کارایی خود را از دست بدهند.

 

قیمت بالای تجهیزات پزشکی

افزایش قیمت مواد اولیه به خاطر تحریم ها و همچنین تکنولوژی های ساخت آنها، قیمت بالای برخی از تجهیزات پزشکی توجیه می کند. بنابراین دغدغه تولید کنندگان تجهیزات پزشکی برای ارسال صحیح و سلامت این گونه اقلام کاملا قابل درک می باشد.
بنابراین ارائه تضمین ارسال ایمن به صاحیبین این گونه مرسولات از طریق سرویس دهندگان پستی الزامی می باشد.

ارزشی به اندازه سلامتی

مهم ترین دلیل اهمیت ارسال سریع تجهیزات پزشکی در ذات و کارکرد اینگونه کالاها نهفته است.
تجهیزات پزشکی با سلامت انسان ها سروکار دارد و در برخی مواقع دیر رسیدن یا نرسیدن این کالاها به مراکز درمانی و یا مصرف کنندگان ممکن است به قیمت جان یک انسان نیز تمام شود. درک این مسئله از طرف شرکت های پستی و اولویت قراردادن ارسال تجهیزات پزشکی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

ارسال خرده بار به شهرستان

باربری اتوبوس کرج

برای ارسال تجهیزات پزشکی به شهرستان چه کنیم ؟

شما میتوانید برای ارسال تجهیزات پزشکی مرسوله خود را تحویل دفتر باربری لوان نور تعاونی 8 در باربری کرج دهید و یا با شماره تلفن 09121857658  تماس گرفته و هماهنگی لازم را برای دریافت مرسوله از شما به عمل آورید و سپس بعد از کمتر 12 ساعت محموله خود را در دفاتر شهرستان لوان نور تحویل بگیرید .

 

بیشتر بخوانید:

باربری شهرک صنعتی سیمین دشت

باربری شهرک صنعتی گلگون

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها