توضیحات

ارسال بار به تبریز از کرج

ارسال بار از کرج به تبریز

ارسال بار به تبریز:

برای هر فردی حداقل یک بار پیش آمده است که به دلایل گوناگون مانند شغل و فرهنگ و … از شهری به شهر دیگر مسافرت کند، اما بسیاری از افراد برای اینکه از شهری به شهر دیگر مهاجرت کنند نیاز به جا به جایی اسباب و لوازم شخصی خود دارند که برای انجام این کار نیاز به جا به جایی بار با وسایل نقلیه است که بیشتر افراد انجام این کار را به باربری ها میسپارند.

برای بسیاری از افراد این کار یک تجربه جدید به شمار میرود و اطلاعات کافی در این مورد را ندارند و یا قبلا این کار را انجام داده اند و خروجی خوبی از کار خود ندیده اند.

البته افراد و شرکت هایی هم هستند که کار آن ها ارسال بار به تبریز است ، برای مثال فردی صاحب یک مغازه مبل فروشی در کرج است و مشتری های فراوانی در تبریز دارد و برای ارسال مبل های خود به تبریز باید با یک باربری مطمئن و خوش سابقه کار کند یا فردی میخواهد یک کتاب (خرده بار) را برای دوست یا فامیل خود در تبریز بفرستد و برای انجام این کار نمیخواهد هزینه زیادی را متحمل شود و نیاز به یک باربری به صرفه دارد.

 

ارسال بار کرج به تبریز:

ارسال بار با اتوبوس و یا ارسال خرده بار از کرج به تبریز همیشه یکی از مشکلات افراد ساکن در این دو مکان به شمار میرفت اما با آمدن باربری ها نیمی از این مشکل حل شد، ارسال بار از کرج به تبریز به چند دلیل مهم اعم از انتقال محل زندگی و موقعیت جغرافیایی دو شهر و … انجام میشود.

تبریز:

کلانشهری در منطقه آذربایجان ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است که قطب اقتصادی و اداری و ارتباطی و سیاسی و …. آذربایجان به شمار میرود .

این شهر با 245 کیلو متر مربع وسعت (سومین شهر بزرگ ایران) جمعیتی حدود 1600000 نفر(چهارمین شهر پر جمعیت ایران) دارد که طبق تحقیقات انجام شده حدود 12 درصد از این جمعیت به شهر های اطراف به خصوص تهران و کرج مهاجرت کرده اند.

تبریز در گذشته (دوره صفویان و خوارزمشاهیان و….) پایتخت ایران هم بشمار میرفت و در بعضی از خبر گذاری ها بعنوان پایتخت چهارم ایران هم بشمار میرود.

تبریز علاوه بر موقعیت مکانی و آب و هوا و دسترسی به عوامل محیطی و…. مناسبی که دارد منطقه خوبی برای مهاجرت به شمار میرود .

همچنین تبریز مکان مناسبی برای پیشرفت افراد فرهنگی به شمار میرود و بدلیل داشتن مردمی خونگرم و مهمان دوست مکانی مناسب برای رشد فرهنگی به حساب می آید.

کرج:

شهر کرج که به ایران کوچک معروف است جزو پر جمعیت ترین شهر های ایران به شمار میرود و این شلوغی جمعیت و نزدیکی به پایتخت ایران(تهران) باعث شده است که موقعیت شغلی مناسب و مکان مناسب برای پیشرفت علمی و …. به وجود آید .

پر جمعیت بودن ، نزدیکی به مناطق خوش آب و هوا ، موقعیت شغلی خوب ، دسترسی به بازار های بزرگ و …. باعث شده است که کرج از همه ایران ملیت های مختلفی را به داخل خود سوق دهد و به همین دلیل کرج یک شهر مهاجرت پذیر به شمار میرود.

 

همانطور که در بالا هم ذکر کردیم تبریز مکان مناسبی برای زندگی میباشد اما برای پیشرفت بیشتر جوانان تبریز این منطقه مکان مناسبی به شمار نمیرود و مناطقی مانند کرج و تهران مناسب تر هستند و همانطور که در آمار معلوم است شهر های کرج و تهران مکان مناسبی هم از لحاظ پیشرفت و هم زندگی به شمار میرود.

 

به دلایل که در بالا ذکر کردیم مهاجرت و تجارت اقتصادی بین این دو شهر به مراتب بالایی تکرار میشود و حمل بار بین این دو شهر از عوامل و رکن های مهم این مسئله به شمار میرود پس ارسال بار یا خرده بار از کرج به تبریز و از تبریز به کرج یکی از مسائل مهم برای مهاجران این دو شهر به شمار میرود.

هزینه ارسال بار به تبریز:

هزینه ارسال بار با اتوبوس با توجه به تعداد ، حجم، فاصله تا شهر مقصد و وزن مرسوله به صورت توافقی محاسبه میگردد .

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که برای جنس خود نگران هستید(ظروف ، لوازم خانگی ، مبل و….) و نمی خواهید هیچ گونه آسیبی به آن برسد پیشنهاد میکنم که حتما مرسوله خود را به یک شرکت باربری معتبر بسپارید.

ارسال خرده بار به تبریز:

خیلی از اوقات میخواهیم یک جسم کوچک را به شهر دیکه ای بفرستیم (مانند : لپ تاپ و لامپ و کتاب ….) اما باید هزینه زیادی را بپردازیم .

اما  شرکت باربری لوان این مشکل را حل کرده و حمل خرده بار به شهرستان را با کمترین هزینه و امن ترین حالت به مقصد میرساند .

قبل از انجام هر کاری ابتدا با مشاورین ما تماس بگیرید و علاوه بر راهنمایی از تعرفه های ما نیز باخبر شوید و با خیال آسوده و کمترین هزینه بار یا خرده بار خود را به تبریز و بالعکس ارسال کنید.

شما میتوانید برای ارسال بار به تبریز از کرج و حمل بار به مشهد از کرج مرسوله خود را تحویل دفتر باربری کرج لوان نور تعاونی 8 دهید و یا با شماره تلفن 09121857658  تماس گرفته و هماهنگی لازم را برای دریافت مرسوله از شما و تحویل باربری کرج به عمل آورید و سپس بعد از کمتر 24 ساعت محموله خود را در دفاتر شهرستان لوان نور تحویل بگیرید.

 

بیشتر بخوانید: ارسال بار به کرمان از کرج

ارسال بار به شیراز از کرج

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها