توضیحات

باربری اشتهارد

باربری شهرک صنعتی اشتهارد

باربری اشتهارد یکی از خدماتی باربری کرج است که توسط شرکت لوان نور ارائه می شود. این شرکت باربری در شهرک صنعتی اشتهارد فعالیت های زیادی دارد.

شما می توانید برای ارسال خرده بار از کرج به شهرستان و ارسال بار از اشتهارد به شهرستان از این باربری استفاده کنید.

باربری اشتهارد به تمام شهرستان های کشور و حتی به نقاط مرزی کشور ارسال بار دارد.

در باربری لوان نور هر نوع باری به تمام شهر ها و استان ها با برنامه ریزی درست و با بارنامه دولتی و بیمه نامه کامل ارسال می شود. باربری لوان نور در تمام شهرک های صنعتی کرج ارسال دارد مثل باربری شهرک صنعتی بهارستان، باربری صفادشت، باربری اشتهارد و..

شهرک صنعتی اشتهارد از جمله شهرک های صنعتی مهم در کشور است که به دلیل صنعتی و تجاری بودن آن وجود یک باربری در این شهرک الزامی می باشد.

باربری اشتهارد

شهرک صنعتی اشتهارد

شهرک صنعتی اشتهارد یکی از بزرگ ترین شهرک های صنعتی به مساحت 779 هکتار است که در انتهای غرب استان تهران در70 کیلومتری جنوب غربی شهر کرج در جاده بوئین زهرا- جاده کرج و مرز شهرستان بوئین زهرا  در استان قزوین قرار دارد. موقعیت جغرافیایی شهرک صنعتی اشتهارد با عرض جغرافیایی 35 درجه، طول جغرافیایی 50 درجه و ارتفاع متوسط 1200 متر از سطح دریا مشخص شده است. شهرک صنعتی اشتهارد 5 کیلومتر بعد از شهر اشتهارد به سمت شهرستان بوئین زهرا واقع گریده است و وجود باربری اشتهارد در این شهرک صنعتی لازم است.

شما می توانید از این باربری برای ارسال بار با اتوبوس از کرج استفاده کنید. وجود باربری اشتهارد به دلیل موقعیت اقتصادی شهرک اشتهارد و شهرک های صنعتی موجود در اشتهارد از ملزومات این شهرک صنعتی می باشد.

ارسال بار از شهرک صنعتی اشتهارد

هزینه باربری اشتهارد

هزینه باربری اشتهارد یک قیمت ثابت و مشخص نیست و با توجه به اینکه هر بار با بار دیگر متفاوت است قیمت نیز بر این اساس متغیر است و برخی موارد هم به نوعی مستقیم در قیمت ارسال بار تاثیر گذار است. هزینه ارسال بار با اتوبوس در مقایسه با سایر روش های دیگر از روش های ارزان و منصفانه تر است. هزینه ارسال بار از اشتهارد  به عوامل مختلفی بستگی دارد، از این عوامل می توان به نوع بار، وزن بار، مسافت طی شده از اشتهارد تا شهر مورد نظر، بیمه نامه بار، بارنامه و..

باربری شهرک صنعتی اشتهارد

مزایا باربری اشتهارد

از مزایا باربری اشتهارد می توان به مواردی همچون:

  • امنیت
  • استفاده راحت
  • قیمت در لحظه
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • امکان پیگیری بار و کالا
  • ارسال بار و کالا در سریع ترین زمان ممکن
  • ارائه خدمات به سراسر کشور
  • ارسال خرده بار از اشتهارد به شهرستان

بیشتر بخوانید: ارسال سریع تجهیزات پزشکی

حمل بار به صورت پس کرایه چیست؟

4.8/5 - (31 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها