توضیحات

باربری وطن کرج

باربری وطن کرج

باربری وطن کرج از زیرمجموعه های خدمات باربری کرج است، یکی از معروف ترین باربری های ارسال خرده بار از کرج به شهرستان است.این باربری از معدود باربری هایی است که به بیشتر شهرهای ایران بار ارسال می کند.

ارسال بار توسط باربری وطن کرج از روش های ارزان ارسال بار از کرج به شهرستان است. پیشنهاد ما برای مشتریانی که بار آنها وزن و حجم بالایی دارد این باربری است. به صورت خلاصه اگه بخواهیم بگوییم برای ارسال بار از کرج به شهرستان که وزن کالا و بار شما بالا است بهترین گزینه وطن بار کرج است.

زمانی که کالا و بار خود را به باربری وطن در کرج تحویل دادید، زمان ارسال بار شما تا شهرهای نزدیک به کرج تقریبا یک روز و ارسال به شهرهای دورتر معمولا دو روز است.

بعد از رسیدن بار از باربری وطن کرج به شهر مقصد شما می توانید با در دست داشتن شماره بار و مراجعه به انبار باربری شهر مورد  نظر بار و کالا خود را تحویل بگیرید و می توانید با تماس با، باربری وطن و هماهنگی با آنها برای ارسال بار توسط پیک هماهنگ کنید.

باربری وطن کرج

هزینه باربری وطن کرج

هزینه باربری وطن کرج به عوامل زیادی بستگی دارد مثل وزن، مسافت طی شده از شهر مبدا تا شهر مقصد و..

باربری وطن کرج برای ارسال بارهایی که حجم بیش از دو کیلوگرم دارند و ارسال بار به استان و شهرهای غیر از کرج  در نظر گرفته شده است. سریع ترین و ارزان ترین راه برای ارسال بار با اتوبوس از کرج به شهرستان استفاده از وطن بار است.

بار های ارسال شده توسط باربری وطن کرج تماما بیمه می شوند ( مسئولیت کالاها از زمان دریافت کالا توسط باربری تا زمان تحویل کالا به شخص مورد نظر با باربری وطن کرج می باشد) تمام کالا ها بیمه می شوند و در صورت وارد شدن خسارت به کالا باربری وطن کرج موظف است که این خسارت را جبران کند.

هزینه باربری وطن کرج

مزایا ارسال بار با باربری وطن کرج

از مزایا باربری با اتوبوس باربری وطن کرج می توان به ارسال بار به شهرهای دور اشاره کرد. یکی از مناسبت ترین روش های ارسال بار به شهرستان ارسال از اتوبار وطن بار کرج می باشد چون نصف روش های دیگر هزینه می پردازید. حمل بار با وطن بار کرج برای محصولات بزرگ مثلا ابعداد بزرگ تر از 60*60 سانتی متر کاربرد و کارایی بیشتری دارد.

مزایا باربری وطن کرج

هزینه بیمه خرده بار باربری وطن کرج

هزینه حمل خرده بار به شهرستان با بیمه خرده بار در باربری وطن کرج با توجه به ارزشی که شما برای کالا خود اعلام کنید و در رسید ثبت شد و محاسبه می شود، و اگر بار شما آسیب ببیند با توجه به ارزشی اعلام شده توسط شما پرداخت می شود اما اگر توسط شما ارزش کالا اعلام نشود با توجه به قانون بین 200 تا 500 هزار تومان به شما مطابق با رسید باربری وطن کرج پرداخت می شود.

 

نمایندگی باربری وطن

باربری وطن در بیش از 330 شهر ایران نمایندگی دارد.

  • باربری وطن کرج
  • باربری وطن تهران
  • باربری وطن خراسان رضوی
  • باربری وطن استان گیلان
  • باربری وطن گلستان
  • باربری وطن لرستان
  • باربری وطن خوزستان و…

بیشتر بخوانید: باربری شهرک صنعتی هشتگرد

باربری شهرک صنعتی بهارستان

باربری های وطن

4.6/5 - (42 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها