توضیحات

ارسال کالا به شهرستان از کرج + هزینه ارسال بار از کرج

ارسال کالا به شهرستان از کرج + هزینه ارسال بار
امروزه ارسال کالا با باربری کاربرد بسیار فراوانی داشته و به عنوان عضوی جدانشدنی از کسب و کارهای آنلاین به حساب می‌آید. افراد زیادی به صورت روزانه انواع بار و خرده‌ بار خود را به روش‌های مختلفی به دیگر شهرستان‌های ایران ارسال می‌کند که از جمله امن‌ترین و سریع‌ترین این روش‌ها می‌توان به ارسال بار با اتوبوس اشاره کرد.
اما شما می‌توانید برای ارسال کالا به شهرستان از روش‌های مختلفی از جمله ارسال کالا با پست، ارسال کالا با تیپاکس، ارسال کالا با باربری، ارسال کالا با اتوبوس اشاره کرد.
تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری درباره ارسال خرده بار به شهرستان از کرج و تهران در اختیار شما عزیزان بگذاریم و مرجعی معتبر و مطمئن را برای ارسال و دریافت کالاهایتان به شما معرفی کنیم.

اطلاعاتی درباره هزینه ارسال کالا به شهرستان

برای پی‌بردن به هزینه ارسال کالا به شهرستان، ابتدا لازم است که بار و محموله‌ها را از نظر اندازه به 5 دسته ریز، کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ تقسیم کرده و شهرهای مقصد را هم از نظر میزان فاصله و دوری نسبت به تهران و کرج به 5 منطقه جغرافیایی نزدیک، خیلی نزدیک، میانه، دور و خیلی دور تقسیم کنیم.
باتوجه‌ به تقسیم‌بندی انجام شده می‌توانیم هزینه ارسال کالا به شهرستان را محاسبه کنیم.

روش‌های ارسال کالا به شهرستان

بسته و کالاهایی که به شهرستان‌های مختلف ارسال می‌شوند، معمولاً شامل موارد مختلفی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع کالا، لوازم‌ خانگی(مبل، یخچال، تلویزیون، فروش)، بسته‌های شکستنی، خرده بار، کتاب، محموله‌های مواد غذایی(برنج، ترشی، دارو و…)، ماشین، دوچرخه، موتور سیکلت، گل و حیواناتی مانند سگ اشاره کرد.
قابل‌ ذکر است که بدانید ارسال کالا به شهرستان به دو شکل ارسال بار درب‌ به‌ درب یا انبار به‌ انبار انجام می‌شود.
در ادامه هر یک از این روش‌ها را به طور کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد:

ارسال کالا با پست به‌صورت درب‌به‌درب

اگر می‌خواهید کالای خود را از طریق پست و به‌صورت درب‌به‌درب بفرستید، باید بدانید که اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که این سرویس را برای شما انجام می‌دهند، به این صورت که کارکنان آن‌ها بارهای شما را در هر کجا که باشید جمع‌آوری کرده و با استفاده از شرکت خود کالای شما را به‌ صورت درب‌به‌درب ارسال می‌کنند. پیک‌های جمع‌آوری این شرکت به‌صورت روزانه صدها بسته را جمع‌آوری کرده و به شهرستان‌های مختلف می‌فرستند.

ارسال کالا با باربری

از دیگر روش‌های ارسال کالا به شهرستان می‌توان به ارسال کالا با باربری اشاره کرد که برخلاف پست برای کالاهایی مناسب است که وزن بالایی دارند.
از جمله معتبرترین و ایمن‌ترین باربری‌ها می‌توان باربری لوان نور کرج را نام برد که همه‌ روزه و بدون تعطیلی در حال فعالیت هستند و می‌توانند هرگونه کالایی که مدنظر دارید؛
مانند خرده بار، مایعات، وسایل شکستنی و… را از کرج به‌ تمامی شهرستان‌های ایران به‌ صورت یک یا دو روزه به‌ صورت کاملاً تضمینی ارسال کنند.
باربری لوان نور کرج همچنین دارای انبارهای مطمئن و ایمنی هستند که می‌توانند محل خوبی برای انبارکردن کوتاه‌ مدت یا بلند مدت مرسوله‌ها قبل از تحویل باشند.
روش کار باربری به این شکل است که ابتدا شما خرید خود را ثبت کرده و در محل مبدأ محصول خریداری شده شما با دقت بالا بسته‌بندی شده و برای ارسال به نزدیک‌ترین باربری تحویل داده می‌شود.
زمانی که تحویل‌دهندگان بار، کالای مورد نظر را به باربری تحویل می‌دهد، از او رسید باربری دریافت می‌کند که نشان‌دهنده قراردادی بین آن‌ها است و فروشنده از طریق این رسید می‌تواند متوجه شود که کالا به دست خریدار رسیده است یا خیر.
زمانی که فرایند کاغذبازی‌ها تمام شود، ماشین‌های باربری به راه افتاده و برای رساندن کالا به دست مشتریان حرکت می‌کنند.

ارسال کالا با اتوبوس

از دیگر روش‌های ارسال کالا به شهرستان می توان به ارسال بار با اتوبوس به شهرستان اشاره کرد که برای بسته‌های سنگین مقرون به صرفه‌تر بوده و سریع‌تر آن را به مقصد می‌رسانند.
به این نکته توجه داشته باشید که برای جابجایی حیواناتی مانند سگ، بهترین گزینه استفاده از اتوبوس است.

فرق باربری، تیپاکس و ترمینال

فرق باربری، تیپاکس و ترمینال در هزینه‌های آن‌ها است. لازم به ذکر است که بدانید هزینه ارسال بار با پست گران تر از دو روش دیگر بوده و با تیپاکس دو برابر پست و هزینه ارسال با ترمینال ارزان ترین و سریع ترین روش خواهد شد. اما باربری ترمینال نسبت به تیپاکس مزایای بیشتری دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:
در باربری امکان حمل بار بدون محدودیت تا 3 تن هم وجود داشته؛ اما در تیپاکس تنها تا 300 کیلو را می‌توان بدون هماهنگی جابه‌جا کرد، اما بیشتر از این مقدار را باید با شرکت مربوطه هماهنگ کنید.
هزینه جابه‌جایی بارهای با وزن بالا با تیپاکس اصلاً به‌صرفه نبوده و برای بارهای بالای 100 کیلو تا 3000 کیلو استفاده از باربری بسیار عقلانی‌تر بوده و برای استفاده از تیپاکس وزن زیر 100 کیلو مناسب‌تر است.
لازم به ذکر است که بدانید امنیت بار و محموله شما در روش باربری ترمینال بسیار بیشتر از روش تیپاکس تضمین می‌شود.
شاید جالب باشد که بدانید سرعت ارسال بار در روش باربری و شرکت لوان نور کرج بسیار سریع‌تر از تیپاکس بوده و نهایت در یک یا 2 روز کاری به مقصد می‌رسد، اما کالاها در روش تیپاکس به شکل عمومی و از شهری به شهر دیگر فرستاده می‌شوند و این پروسه زمان بیشتری را تلف می‌کند.

ارسال کالای دیجیتال به شهرستان

برای ارسال کالای دیجیتال به شهرستان به 3 روش مختلف می‌توانید اقدام کنید. این 3 روش عبارت‌اند از تیپاکس و خدمات ویژه آن، پست سفارشی و ارسال به‌وسیله اتوبوس.

بهترین روش ارسال کالا به شهرستان

شاید برایتان جالب باشد که بدانید طبق بررسی‌های مختلف بعد از روش پست دولتی، بهترین روش ارسال کالا به شهرستان ارسال کالا با اتوبوس است.
اگر می‌خواهید انواع کالاها و محموله‌های بزرگ، سنگین و حساس را از کرج به دیگر شهرستان‌ها ارسال کنید، انتخاب باربری لوان نور کرج را فراموش نکنید.
این شرکت تمامی مناطق ایران را پوشش داده و شما می‌توانید برای ارسال بار به هر کجای ایران از خدمات این شرکت بی‌نظیر بهره‌مند شوید.
جمع‌بندی
همان‌طور که می‌دانید امروزه خرید اینترنتی به‌عنوان عضوی جدانشدنی از زندگی ما تبدیل شده و روزانه افراد زیادی به‌صورت آنلاین و اینترنتی خرید خود را ثبت می‌کنند.
اما داستان اصلی بعد از ثبت خرید شما شروع می‌شود که محصول مورد نظرتان برای بسته‌بندی فرستاده شده و در آخر با انتخاب یکی از روش‌های ارسال کالا به شهرستان برای شما فرستاده می‌شود.
البته توجه داشته باشید که انتخاب بهترین روش ارسال کالا به شهرستان به عوامل مختلفی مانند نوع کالا، وزن آن، اندازه و ابعاد آن و… بستگی دارد که مشخص می‌کند به چه روشی ارسال شود.
اما شما می‌توانید برای ارسال انواع کالا روی شرکت باربری لوان نور کرج حساب بازکرده و با برخورداری از تمامی مزایای آن کالای خود را برای ارسال به آن‌ها سپرده و در سلامت کامل به دست گیرنده برسانید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها