توضیحات

ارسال بار درب ‌به ‌درب از کرج

ارسال بار درب ‌به ‌درب از کرج

ارسال بار درب‌ به‌ درب چیست؟ امروزه این نوع ارسال موردتوجه عموم قرار گرفته و افراد زیادی در سراسر جهان برای ارسال بار و کالاهای خود از ارسال بار درب‌به‌درب از کرج استفاده کرده و از مزایای زیاد آن برخوردار می‌شوند.

این روش امروزه زحمت شما را تا حد زیادی کم کرده و شما می‌توانید با استفاده از آن کالای موردنظرتان را بدون اینکه نیاز باشد به دفاتر پستی یا باربری‌ها مراجعه کنید، درب منزل خود به شخص مسئول تحویل داده و کالای شما در سلامت کامل درب منزل گیرنده تحویل داده خواهد شد.

قابل‌ذکر است که بدانید شرکت باربری لوان نور کرج اولویتی جز جلب رضایت مشتری نداشته و با خدمات ارسال بار درب‌به‌درب زحمت و سختی ارسال بار را برای شما عزیزان به حداقل رسانده است و شما می‌توانید محموله خود را با خیال راحت به دست کارکنان این شرکت سپرده و در سریع‌ترین زمان و با حداقل قیمت آن را به دست گیرنده آن برسانید.

 

ارسال بار درب‌به‌درب چیست؟

ارسال بار درب‌به‌درب امروزه به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین سرویس‌های پستی تبدیل شده که معمولاً به‌وسیله شرکت‌های باربری، اتوبارها و شرکت‌های حمل‌ونقل در داخل و خارج شهر انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که بدانید این روش ارسال بار هزینه را برای فرستند تا حد زیادی کاهش می‌دهد، چرا که تمامی واسطه در ارسال بار درب‌به‌درب حذف شده و تنها مأمور پست کالا واسطه این روش ارسال به‌حساب می‌آید و فرستنده تنها کافی است تا مقصدی برای کالای موردنظر خود انتخاب کرده و بدون هیچ واسطه‌ای آن را به دست گیرنده کالا می‌رساند.

ازجمله مزایا و ویژگی‌های استفاده از این روش می‌توان به موارد مختلفی مانند کاهش مصرف سوخت، کاهش میزان آلودگی هوا، حفاظت بیشتر از محیط‌زیست، کمترشدن میزان خطاهای انسانی، امکان رهگیری راحت‌تر مرسوله، کمترشدن هزینه‌های عملیاتی و… اشاره کرد.

 

مزایای استفاده از خدمات ارسال بسته به‌صورت درب‌ به‌ درب

همان‌طور که گفتیم این شیوه ارسال بار امروزه توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و باتوجه‌به دامنه مزایای گسترده‌ای که دارد، افراد زیادی را طالب استفاده از این روش برای ارسال بار خود می‌کند. ازجمله مزایای استفاده از خدمات ارسال بسته به‌صورت درب‌به‌درب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با استفاده از این روش دیگر نیازی نیست تا برای ارسال کالای خود به ترمینال مرکزی مراجعه کرده و با عوامل آزاردهنده‌ای همچون آلودگی هوا، اتلاف وقت، هزینه بیشتر، ترافیک و… مواجه شوید. در این روش تنها مأمور مرتبط بسته ارسالی شما را از درب منزلتان تحویل گرفته و به مقصد موردنظر تحویل می‌دهد.
  • از دیگر مزایای استفاده از روش ارسال بار به‌صورت درب‌به‌درب که اعتماد بیشتر مشتریان را به همراه دارد، می‌توان به امکان رهگیری مرسوله موردنظر از طریق تماس با افراد مربوطه یا سایت و اپلیکیشن آن‌ها اشاره کرد.
  • با استفاده از این روش می‌توانید طبق زمان‌بندی خاصی در ذهن خود دارید کالا را به مأمور جمع‌آوری تحویل داده و با هماهنگی‌های لازم کالای خود را در زمان‌بندی دقیق به فرد گیرنده برسانید.
  • شما می‌توانید هرگونه محموله یا کالایی را با خیال راحت به‌صورت درب‌به‌درب به گیرنده فرستاده و نگران هیچ‌گونه خرابی یا تأخیر در ارسال کالا نباشید، چرا که تمامی این موارد از سمت شرکت باربری مانند شرکت لوان نور کرج تضمین شده و کالای شما را در سلامت کامل و در امنیت بالا به مقصد موردنظر می‌فرستند.
  • به این نکته توجه داشته باشید که حتماً قبل از تحویل‌دادن کالا به مأمور جمع‌آوری، حتماً نوع کالای خود را به او اطلاع دهید، چرا که نحوه نگهداری، بسته‌بندی و حمل آن در زمان ارسال بسیار مهم بوده و بعضی از کالاها باید بادقت بیشتری حمل شوند.
  • اگر بخواهیم به آخرین مزین ارسال بار درب‌به‌درب اشاره کنیم، می‌توانیم درباره هزینه ارسال بار درب‌به‌درب صحبت کنیم که از دیگر روش‌های ارسال بار اقتصادی‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و باتوجه‌به عوامل مختلفی مانند نوع نگهداری، نوع بسته‌بندی و میزان مسافت طی شده محاسبه می‌شود.

 

برای ارسال بار به‌صورت درب‌به‌درب چه کاری باید انجام دهم؟

شاید برای شما هم‌بارها پیش‌آمده باشد که بخواهید کالا یا محموله‌ای را به مقاصد مختلف ارسال کنید، اما دغدغه‌ها، مشغله‌ها، ترافیک و هزاران دلایل دیگر باعث دل‌نگرانی و تنبلی شما در این امر شود، اما با وجود روش ارسال بار به‌صورت درب‌به‌درب دیگری نیازی به هیچ‌گونه دل‌نگرانی نبوده و شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان و با کمترین قیمت کالای موردنظر خود را درب منزل به مأمور تحویل‌گیرنده دهید تا آن را سر زمان مقرر به مقصد شما با تضمین و امنیت بالا برساند.

برای ارسال بار به‌صورت درب‌ به‌ درب تنها کافی است تا در گوگل اسم شرکت لوان نور کرج را سرچ کرده و با کارشناسان و مشاوران صبور و فعال آن‌ها تماس بگیرید. این شرکت کالای شما را بدون هیچ‌گونه خرابی و تلف‌شدن وقت به مقصد رسانده و تنها هدفی که دارد جلب رضایت مشتریان است، بنابراین برای ارسال بار خود به‌صورت درب‌به‌درب و دیگر خدمات پستی می‌توانید روی این شرکت حساب باز کنید.

 

جمع‌بندی

همان‌طور که می‌دانید امروزه خرید اینترنتی یا ارسال بار به سراسر ایران بسیار باب شده و افراد زیادی در سراسر جهان از خدمات مختلف پستی به این منظور استفاده می‌کنند، اما یکی از این روش‌های که بسیار کارآمد و مقرون‌به‌صرفه است، ارسال بار به‌صورت درب‌به‌درب بوده که مأمور مخصوص جمع‌آوری مرسوله‌ها به‌راحتی کالای موردنظر شما در درب منزل تحویل گرفته و با رعایت استانداردها و مراقبت‌های به‌خصوص آن را در زمان تعیین شده به مقصد موردنظرتان می‌رساند.

اگر برای برخورداری از خدمات ارسال بار به‌صورت درب‌به‌درب به دنبال مرجعی مطمئن و معتبر هستید، ما به شما شرکت لوان نور کرج را معرفی می‌کنیم که قدمتی بلند بالا و چندین ساله در زمینه ارسال بار به سراسر ایران دارد، برای ارسال بار خود به‌صورت درب‌به‌درب یا به هر روش دیگری تنها کافی است تا با چند کلیک ساده این شرکت را در گوگل جستجو کرده و با کارکنان آن تماس بگیرید، می‌بیند که دراسرع‌وقت در محل حضور پیدا کرده و نسبت به انتقال کالای شما اقدام می‌کنند.

4.7/5 - (28 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها