توضیحات

باربری در جاده مخصوص کرج

باربری در جاده مخصوص کرج

برای حمل بار و خدمات باربری کرج در جاده مخصوص کرج به سراسر ایران می‌توانید روی لوان نور کرج حساب کرده و برای دریافت خدمات باربری در جاده مخصوص کرج به تمام نقاط ایران با بهترین قیمت و کامل‌ترین سرویس، با مشاوران و کارکنان آن‌ها تماس بگیرید.

شرکت لوان نور کرج جزو معتبرترین و با سابقه‌ترین شرکت‌های باربری بوده که تمامی خدمات حمل بار در جاده مخصوص کرج را با کمترین نرخ کرایه، بیمه نامه، بارنامه معتبر و تمامی سرویس‌های حمل بار از جاده مخصوص کرج را به شما مشتریان عزیز ارائه می‌کند.

شما می‌توانید برای جابه‌جایی انواع بارها و محموله‌ها مانند مواد غذایی، مواد دارویی، رنگ و رزین، کولر و سیستم‌های سرمایشی، لاستیک و پلاستیک، صنایع چاپی و کاغذی، قطعات و لوازم‌یدکی خودرو، لوازم و… از شرکت لوان نور کمک بگیرید.

 

اهمیت باربری از جاده مخصوص کرج

جاده مخصوص کرج درحقیقت همان نام قبلی بزرگراه تهران _ کرج یا بزرگراه شهید لشگری بوده که به‌منظور متصل‌کردن تهران به کرج احداث شده و همواره یکی از مهم‌ترین و همچنین پررفت‌وآمدترین بزرگراه‌های مشترک بین تهران و کرج به‌حساب می‌آید.

محدوده این بزرگراه از میدان آزادی تهران آغاز شده و به کرج ختم می‌شود، ازآنجایی‌که در مسیر این بزرگراه کارخانه‌های مهمی مانند ایران‌خودرو قرار گرفته، بنابراین این بزرگراه را از نظر حمل‌ونقل و باربری به بزرگراه بسیار مهم تبدیل کرده است.

باربری در جاده مخصوص کرج را می‌توان به دودسته باربری اسباب منزل و لوازم صنعتی تقسیم کرد؛ چرا که در نقاط مختلف این بزرگراه واحدهای صنعتی مختلفی واقع شده و محله‌های مختلف منطقه 21 تهران مانند وردآورد، چیتگر، ویلاشهر، شهرک استقلال، شهرک دانشگاه تهران، تهرانسر و شهرک غزالی نیز برای جابه‌جایی اسباب و اثاثیه منزل خود به یک شرکت باربری مطمئن و معتبر برای باربری در جاده مخصوص کرج نیاز دارند که ازاین‌جهت می‌توانند روی شرکت لوان نور و خدمات آن حساب کنند.

ازجمله واحدهای صنعتی واقع در این بزرگراه هم می‌توان به صنایع فلزی، صنایع اپتیک و لیزر، صنایع پالایشگاهی و شیمیایی، صنایع پلاستیکی و لاستیکی، صنایع رنگ و رزین، چاپخانه، تولید لوازم منزل، فایبرگلاس، مبلمان، صنایع غذایی، قطعات خودرو، ساخت کابینت و… اشاره کرد.

شرکت لوان نور کرج انواع خدمات و ماشین‌های مناسب با بار شما را برای جابه‌جایی ارائه می‌کند.

 

حمل بار از جاده مخصوص کرج به تمام نقاط ایران

همان‌طور که گفتیم جاده مخصوص کرج یکی از مهم‌ترین بزرگراه‌های متصل به تهران و کرج به‌حساب می‌آید که روزانه بارگیری‌های متعددی از مناطق مختلف جاده کرج، منطقه 21 تهران و مناطق 22 گانه تهران انجام شده و هر یک از آن‌ها به مقاصد مختلف و شهرستان‌های ایران فرستاده می‌شود.

تمامی این مبداها روزانه به باربری و خدمات حمل‌ونقل مناسبی نیاز دارند تا محموله و بار موردنظر به مقاصد مختلف در سراسر ایران برسند، شرکت لوان نور کرج ماشین مناسب با هر باری را برای ارسال کالا به شما مشتریان عزیز ارائه داده و بار شما را در سلامت کامل از مبدأ بارگیری کرده و با مناسب‌ترین هزینه به مقصد شما می‌رساند.

قابل‌ذکر است که بدانید ارسال خرده بار به شهرستان از جاده مخصوص کرج به سراسر ایران و شهرستان‌های آن صورت می‌گیرد، اما ازجمله شاخص‌ترین مقاصد باربری در جاده مخصوص کرج می‌توان به شهرهایی مانند مشهد، شیراز، اصفهان، اردبیل، همدان، قم، کرمان، بندرعباس، خوزستان، گیلان و آستارا اشاره کرد.

 

تریلی حمل بار از جاده مخصوص کرج

از تریلی‌های کفی، بغل‌دار و چادری برای باربری کالاهای 22 تنی پالت، کیسه جانبی، کالاهای صنعتی، حمل بارهای صادراتی به مناطق مرزی و… از جاده مخصوص کرج استفاده می‌شود.

 

نیسان بار جاده مخصوص کرج

نیسان یکی از مهم‌ترین و مناسب‌ترین ماشین‌های حمل بار در جاده مخصوص کرج برای حمل‌ونقل شهری و بین‌شهری محسوب می‌شود که می‌تواند بار تا 2 تن کم‌حجم را با مناسب‌ترین هزینه و در سریع‌ترین زمان به مقصد موردنظر شما برساند.

 

خاور حمل بار از جاده مخصوص کرج

از دیگر ماشین‌های حمل بار از جاده مخصوص کرج می‌توان به خاورهای روباز و مسقف اشاره کرد که بار شما را از 3 الی 4 تن حمل کرده و به سمت مقصد موردنظر جابه‌جا می‌کند.

 

تک و جفت باربری از جاده مخصوص کرج

شما می‌توانید از کامیون‌های تک و جهت باربری 6 چرخ یا 10 چرخ برای حمل و جابه‌جایی بارهای بسیار سنگین 10 الی 15 تنی از جاده مخصوص کرج به سراسر ایران استفاده کنید.

لازم به ذکر است که بدانید این نوع ماشین‌های حمل‌ونقل برای جابه‌جایی بار واحدهای صنعتی واقع در جاده مخصوص کرج بسیار مناسب بوده و انتخاب بسیار ایده‌آلی برای آن‌ها به‌حساب می‌آید.

 

نزدیک‌ترین باربری به جاده مخصوص کرج

اگر بخواهیم یک شرکت باربری نزدیک به جاده مخصوص کرج را به شما معرفی کنیم، می‌توانیم به شرکت لوان نور کرج اشاره کنیم که باسابقه طولانی‌مدت و درخشان خود می‌تواند سرویس‌دهی و خدمات حمل‌ونقل مقرون‌به‌صرفه و تضمینی را به شما مشتریان عزیز ارائه کند.

اگر قصد جابه‌جایی و انجام خدمات باربری از جاده مخصوص کرج را دارید، باید این خدمات را از شرکتی دریافت کنید که در نزدیکی جاده مخصوص کرج واقع شده است، چرا که در این صورت هم هزینه کمتری پرداخت می‌کنید و هم در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات باربری را از یک شرکت مطمئن و معتبر دریافت خواهید کرد.

برای ارتباط برقرارکردن با یک شرکت باربری اقتصادی و مطمئن در نزدیکی جاده مخصوص کرج تنها کافی است با شماره تماس لوان نور تماس گرفته یا به‌صورت اینترنتی از طریق سایت آن‌ها درخواست خود را ثبت کنید.

 

ارسال کامیون سریع در جاده مخصوص کرج

اگر در نزدیکی محدوده جاده مخصوص کرج به دنبال شرکت حمل‌ونقل و خدمات باربری معتبر و قابل‌اطمینان هستید و می‌خواهید بار شما در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل گرفته شده و ارسال شود، با شرکت لوان نور ارتباط برقرار کنید. در ضمن این شرکت با ارسال کامیون سریع در جاده مخصوص کرج می‌تواند نیاز شما به کامیون برای باربری را در این محدوده نیز برطرف کند.

 

باربری معتبر جاده مخصوص کرج

قابل‌ذکر است که بدانید تمامی بارهایی که در جاده مخصوص کرج بارگیری می‌شوند، از ارزش مالی بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین خاطر بسیار مهم است که شرکت باربری شما در این محدوده باشد و همچنین سابقه چندین ساله در زمینه باربری و تجربه‌ای عالی در این زمینه داشته باشد تا بتواند بار شما را در زمان مقرر شده تحویل گرفته و درست در زمان مناسب به مقصد تحویل دهد؛ بنابراین اگر می‌خواهید خیال خود را از بابت سلامت بار و همچنین وجود تمامی مجوزهای لازم برای جابه‌جایی آن راحت کنید، با شرکت لوان نور در ارتباط باشید.

 

حمل بار از جاده مخصوص کرج با بارنامه و بیمه نامه

شرکت لوان نور کرج برای ارسال بار از جاده مخصوص کرج با هر ماشین و وسیله نقلیه‌ای، بارنامه و بیمه نامه را برای تمامی سرویس‌های خود صادر می‌کند. این بیمه نشان‌دهنده این است که اگر بار شما در جاده مخصوص کرج و در زمان بارگیری تا تحویل آن اگر دچار آسیبی شد، بیمه خسارت آن را تمام‌وکمال به صاحب بار تقدیم می‌کند.

 

مشاوره رایگان باربری جاده مخصوص کرج

اگر در حوزه خدمات باربری و حمل‌ونقل در هر کجای ایران و در محدوده جاده مخصوص کرج با سؤالات و ابهاماتی مواجه شدید و به مشاوره نیاز داشتید، می‌توانید با تماس با تیم لوان نور کرج سؤال خود را برطرف کرده و برای انجام مقرون‌به‌صرفه‌ترین و سریع‌ترین خدمات باربری از آن‌ها مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا هر آنچه را که نیاز است تا درباره باربری در جاده مخصوص کرج بدانید را به شما بگوییم. اگر قصد جابه‌جایی و باربری بارهای مختلف در محدوده جاده مخصوص کرج یا همان مهم‌ترین بزرگراه متصل به تهران و کرج را دارید، می‌توانید باتوجه‌به تمامی امکانات و خدماتی که از شرکت لوان نور کرج در این مقاله ذکر کردیم، با کارکنان آن‌ها تماس گرفته و از طریق مشاوره رایگان آن‌ها مناسب‌ترین راه حمل و جابه‌جایی بار خود را انتخاب کنید.

این شرکت همچنین با صدور بیمه نامه و بارنامه این ضمانت را برای شما به همراه دارد تا در صورت بروز هرگونه مشکلی و آسیب واردشدن به بار شما، خسارت وارد شده را از بیمه به‌صورت تمام‌وکمال دریافت کنید.

برای برخوردار شدن از خدمات این شرکت باسابقه و معتبر می‌توانید به‌صورت اینترنتی به سایت آن‌ها مراجعه کرده یا به‌صورت تلفنی با آن‌ها در تماس باشید.

 

4.7/5 - (14 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها